Kinderbedden, stapelbedden, lage stapelbedden - Lano Meubels

Retourzendingen naar LANO

ro-returnări-lano

 

60 dagen retourrecht

We begrijpen hoe belangrijk de keuze voor een bed voor je kind is. Daarom hebben we de retourtermijn verlengd tot 60 dagen. We willen dat je ons product goed leert kennen en er volledig van kunt genieten. Je hoeft je beslissing niet te verantwoorden, maar we waarderen alle feedback die ons helpt om onze producten en diensten te verbeteren.
Lees meer over ons retourproces en maak je geen zorgen over de formaliteiten als je van gedachten verandert.

 

Retourneer het LANO-bed in 5 eenvoudige stappen:

stap 1


1. Informeer ons per e-mail over je wens om te retourneren
Download het onderstaande formulier, vul het in en stuur het naar biuro@lanomeble.pl of complaint@lanofurniture.com.

 

stap 2


2. We plannen een datum voor het ophalen van het LANO-bed
We laten je weten op welke dag we het geretourneerde bed kunnen ophalen. Twee dagen voor de geplande datum nemen we contact met je op om de datum en het tijdstip te bevestigen.

 

stap 3


3. Maak het product klaar voor transport
Verpak het LANO-bed op dezelfde manier als het bij je is geleverd. Zorg ervoor dat het goed is beschermd voor transport, bij voorkeur in de originele LANO-verpakking.

 

stap 4


4. Wacht op de ophaaldag
Op de afgesproken dag komen wij het bed ophalen met ons eigen transport. Jij bent verantwoordelijk voor het naar het voertuig brengen van het verpakte product.

 

stap 5


5. Je ontvangt het geld terug op je bankrekening
Het bedrag wordt teruggestort op de bankrekening die je eerder in het retourformulier hebt vermeld.

 

Veelgestelde vragen:

 

1. Hoe kan ik LANO informeren over mijn retourverzoek?
Je kunt je retourverzoek melden via e-mail naar biuro@lanomeble.pl of complaint@lanofurniture.com

2. Hoe snel ontvang ik een antwoord op mijn retourmail?
We reageren binnen maximaal 2 dagen na ontvangst van je e-mail. Wat betreft de ophaling: maximaal 2 weken.

3. Welke informatie moet ik geven bij het retourneren van het LANO-bed?
Als reactie op je e-mail sturen wij je een retourformulier met alle benodigde gegevens. Handige informatie is onder andere: bestelnummer, voor- en achternaam en adres.

4. Hoe moet ik het product voorbereiden op de retour?
Het teruggestuurde product moet verpakt en beschermd zijn voor transport in de originele LANO-verpakking.

5. Hoe snel haalt LANO mijn retour op?
We halen het product op binnen maximaal 2 weken nadat we het ingevulde retourformulier van je hebben ontvangen.

6. Wordt het volledige bedrag van mijn bestelling terugbetaald?
Het terugbetaalde bedrag dekt niet de kosten voor levering en montage, omdat deze diensten al zijn uitgevoerd.

Alles weergeven
Minder weergeven
Naar boven
Winkel is in weergavemodus
Volledige versie van de website
Sklep internetowy Shoper.pl