Kinderbedden, stapelbedden, lage stapelbedden - Lano Meubels

Algemene voorwaarden

ALGEMENE VOORWAARDEN

LANO MEUBELEN

www.lanomeubelen.nl

 

 

I. Identiteit van de ondernemer

 

„LANO MEBLE” SIWIK CEZARY

Tyble 43C

98-420 Sokolniki/Polen

Btw-nummer: PL6190013551

REGON: 100363308

E-Mail: info@lanomeubelen.nl

Telefoonnummer:

 

 

II. Definities

 

  1. In deze voorwaarden wordt verstaan onder:

a) Bedenktijd: de termijn waarbinnen de consument gebruik kan maken van zijn herroepingsrecht;

b) Consument: de natuurlijke persoon die niet handelt voor doeleinden die verband houden met zijn handels-, bedrijfs-, ambachts- of beroepsactiviteit;

c) Dag: kalenderdag;

d) Digitale inhoud: gegevens die in digitale vorm geproduceerd en geleverd worden;

e) Duurovereenkomst: een overeenkomst die strekt tot de regelmatige levering van zaken, diensten en/of digitale inhoud gedurende een bepaalde periode;

f) Duurzame gegevensdrager: elk hulpmiddel - waaronder ook begrepen e-mail - dat de consument of ondernemer in staat stelt om informatie die aan hem persoonlijk is gericht, op te slaan op een manier die toekomstige raadpleging of gebruik gedurende een periode die is afgestemd op het doel waarvoor de informatie is bestemd, en die ongewijzigde reproductie van de opgeslagen informatie mogelijk maakt;

g) Herroepingsrecht: de mogelijkheid van de consument om binnen de bedenktijd af te zien van de overeenkomst op afstand;

h) Ondernemer: „LANO MEBLE” SIWIK CEZARY, Tyble 43C, 98-420 Sokolniki/Polen, Btw-nummer: PL6190013551, REGON: 100363308, E-Mail: info@lanomeubelen.nl.

i) Overeenkomst op afstand: een overeenkomst die tussen de ondernemer en de consument wordt gesloten in het kader van een georganiseerd systeem voor verkoop op afstand van producten, digitale inhoud en/of diensten, waarbij tot en met het sluiten van de overeenkomst uitsluitend of mede gebruik gemaakt wordt van één of meer technieken voor communicatie op afstand;

j) Modelformulier voor herroeping: het in Bijlage I van deze voorwaarden opgenomen Europese modelformulier voor herroeping;

k) Techniek voor communicatie op afstand: middel dat kan worden gebruikt voor het sluiten van een overeenkomst, zonder dat consument en ondernemer gelijktijdig in dezelfde ruimte hoeven te zijn samengekomen.

  1. Indien in deze AV sprake is van "consumenten", zijn dit natuurlijke personen, wier bestelling niet voor bedrijfsdoeleinden of zelfstandige of freelance activiteiten bedoeld is. "Ondernemers" zijn daarentegen natuurlijke of rechtspersonen of rechtsbevoegde personenvennootschappen die voor bedrijfsdoeleinden of zelfstandige of freelance doeleinden bestellen. "Klanten" in deze AV zijn zowel consumenten als ondernemers.
  2. Indien als termijn een aantal werkdagen worden aangegeven, worden daaronder alle dagen van de week met uitzondering van zaterdagen, zondagen en wettelijke feestdagen verstaan.

 

III. Toepasselijkheid

 

  1. Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van de ondernemer en op elke tot stand gekomen overeenkomst op afstand tussen ondernemer en consument.
  2. Voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, wordt de tekst van deze algemene voorwaarden aan de consument beschikbaar gesteld.
  3. Het accepteren van een aanbieding, plaatsen van een bestelling houdt in dat u de toepasselijkheid van deze Voorwaarden aanvaardt.
  4. De Verkoper behoudt zich het recht voor om alle afmetingen van gestoffeerde meubelen in de online winkel in centimeters aan te geven met een tolerantie van plus of min 5 cm, afhankelijk van het gekozen type stoffering.

 

IV. Elektronische diensten

 

    1. 1. De verkoper stelt de volgende elektronische diensten gratis ter beschikking van de klant via de online shop:

a) Account;

b) de mogelijkheid voor Klanten om bestellingen te plaatsen en verkoopcontracten af te sluiten in overeenstemming met de principes die in deze AV zijn vastgelegd;

c) de mogelijkheid om een winkelmandje te gebruiken;

d) Nieuwsbrief;

e) beoordelingen in de online shop (XIII).

    1. Het gebruik van de Account is mogelijk na voltooiing van de volgende stappen door de Klant

a) Invullen van het registratieformulier en accepteren van de bepalingen van deze AV,

b) Klikken op de knop “Registreren”.

    1. De volgende klantgegevens zijn vereist in het registratieformulier: Voor- en achternaam, e-mailadres en een door de klant te bepalen wachtwoord.
    2. Het servicecontract komt tot stand wanneer aan de volgende voorwaarden is voldaan: (i) effectieve invulling en acceptatie van het registratieformulier voor het aanmaken van een account door de Klant (verzending aan de Verkoper), (ii) acceptatie van de Algemene Voorwaarden. De account wordt gratis verstrekt voor onbepaalde tijd.
    3. De Verkoper kan weigeren een Account te registreren als de Klant de bepalingen van paragraaf 8 hieronder overtreedt.
    4. Het gebruik van het winkelmandje begint wanneer de klant het eerste product in het winkelmandje plaatst. Het winkelmandje is een eenmalige dienst die gratis wordt aangeboden en eindigt wanneer de klant er een bestelling via plaatst of niet langer een bestelling plaatst. Afhankelijk van de beschikbare functies kan het winkelmandje informatie over de door de klant geselecteerde producten opslaan, zelfs nadat de browsersessie is beëindigd, maar het garandeert niet dat exemplaren van de door de klant geselecteerde producten beschikbaar zullen zijn om de bestelling op een latere datum te plaatsen.
    5. Om de dienst Nieuwsbrief te starten, moet de klant akkoord gaan met het ontvangen van commerciële informatie en de voorwaarden van de dienst Nieuwsbrief accepteren door het betreffende vakje (checkbox) aan te vinken of op de betreffende knop te klikken en zijn e-mailadres in het daarvoor bestemde veld op de website van de Online Shop in te vullen en vervolgens op de activeringslink te klikken die naar het opgegeven e-mailadres zal worden gestuurd (moment van opname van de dienst Nieuwsbrief).
    6. In het bijzonder is de klant verplicht

a) alleen ware, actuele en alle vereiste klantgegevens te verstrekken in de bestelling en in het account en, in geval van een wijziging van dergelijke gegevens, onmiddellijk de gegevens bij te werken, met inbegrip van persoonsgegevens, die door de klant aan de verkoper zijn verstrekt in verband met het sluiten van de koopovereenkomst of het gebruik van de elektronische diensten;

b) de Elektronische diensten zodanig te gebruiken dat het functioneren van de Verkoper, de Online Shop niet wordt belemmerd;

c) de elektronische diensten te gebruiken op een manier die in overeenstemming is met de wettelijke wetten, de bepalingen van de Algemene Voorwaarden en de geaccepteerde gewoonten en regels van sociaal samenleven in het betreffende gebied;

d) de login en het wachtwoord vertrouwelijk te behandelen en in het bijzonder niet door te geven aan onbevoegde personen. In het bijzonder is de Verkoper niet aansprakelijk voor het verlies van gegevens of toegang tot gegevens die zijn opgeslagen in de account als gevolg van een schending van de bovenstaande verplichting door de Klant;

    1. De Verkoper kan de Serviceovereenkomst beëindigen om de volgende geldige redenen:

a) de wijze waarop de Elektronische Diensten worden gebruikt is in strijd met de regels en het doel van de Online Shop;

b) de activiteit van de klant is in strijd met de goede zeden, zet aan tot geweld of pleegt een strafbaar feit en schendt de rechten van derden;

c) de klant de bepalingen van Art. IV para. 8 van de Algemene Voorwaarden.

  1. De opzegging van de Serviceovereenkomst door de Verkoper wordt verzonden naar het door de Klant opgegeven e-mailadres.
  2. De opzegtermijn voor beide partijen is 14 dagen. Opzegging van de serviceovereenkomst door een van beide partijen staat gelijk aan opzegging van het account.

 

V. Het aanbod

 

  1. Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt, wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld.
  2. Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten, digitale inhoud en/of diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod door de consument mogelijk te maken. Als de ondernemer gebruik maakt van afbeeldingen, zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten, diensten en/of digitale inhoud. Kennelijke vergissingen of kennelijke fouten in het aanbod binden de ondernemer niet.
  3. Elk aanbod bevat zodanige informatie, dat voor de consument duidelijk is wat de rechten en verplichtingen zijn, die aan de aanvaarding van het aanbod zijn verbonden.
  4. De Prijzen van de producten worden weergegeven in euro en zijn inclusief alle belastingen. De weergegeven prijs is exclusief de kosten van voorbereiding en levering, behalve indien anders vermeld.
  5. LANOMEUBELEN behoudt zich het recht voor de prijzen van haar Producten naar eigen inzicht te wijzigen.

 

VI. Plaatsen van een bestelling

 

    1. De koper heeft de mogelijkheid om producten van de winkel te bestellen

a) online via de website van de winkel,

b) per e-mail door een bericht te sturen naar het adres: info@lanomeubelen.nl.

c) per telefoon (Engels).

  1. Bestellingen kunnen worden geplaatst na registratie van een account in de shop of zonder registratie van een account in de shop.
  2. Door op de knop “In winkelmandje” te klikken, kunt u de betreffende goederen in het virtuele winkelmandje plaatsen. De geselecteerde goederen worden verzameld in het winkelmandje. Dit proces is niet-bindend en vormt geen contractueel aanbod.
  3. In het winkelmandje kunt u het aantal geselecteerde artikelen controleren en corrigeren, afzonderlijke artikelen uit het winkelmandje verwijderen of artikelen toevoegen door op de knop “Verder winkelen” te klikken. Door op de knop “Doorgaan naar kassa” te klikken, wordt u naar verdere stappen geleid om uw bestaande registratie op te roepen of om uw gegevens in te voeren. U (1) kunt dan een ander afleveradres invoeren, (2) kunt een van de betaalmethoden selecteren die u worden aangeboden, (3) wordt gevraagd akkoord te gaan met de Algemene Voorwaarden en de toepasselijke regelgeving inzake gegevensbescherming en (4) wordt gevraagd uw gegevens te controleren en, indien nodig, te corrigeren voordat u de bestelling verzendt. (5) Door te klikken op de knop “Doorgaan met winkelen”, gaat u naar de volgende stap.
  4. Door te klikken op de knop “Bestellen met betalingsverplichting” aan het einde van het bestelproces, legt u een bindende contractuele verklaring af om een koopcontract af te sluiten voor de producten in het winkelmandje.
  5. Voordat de bestelling bindend wordt ingediend, heeft u de mogelijkheid om de juistheid van uw gegevens te controleren en deze zo nodig te corrigeren.
  6. Na het plaatsen van de bestelling bevestigt de verkoper onmiddellijk de ontvangst aan de koper binnen twee werkdagen in de vorm van een e-mail naar het door de koper opgegeven adres, met daarin alle essentiële elementen van de bestelling, inclusief de ontvangstverklaring van de verkoper van de bestelling.
  7. De Koper kan de bestelling wijzigen of annuleren totdat de Verkoper bevestigt dat hij de bestelling voor uitvoering aanvaardt.
  8. Indien het onmogelijk is om de bestelling te bevestigen door toedoen van de koper, met name door het verstrekken van onjuiste contactgegevens, wordt de bestelling door de verkoper geannuleerd binnen 3 werkdagen na het plaatsen van de bestelling.
  9. De Verkoper stelt de Koper op de hoogte van de aanvaarding van de bestelling voor uitvoering door een gepaste e-mail te sturen naar het adres van de Koper dat tijdens de bestelling werd opgegeven. Na ontvangst van dit bericht wordt er een koopovereenkomst gesloten tussen de koper en de verkoper.
  10. U kunt de tekst van het contract afdrukken of opslaan voordat u de bestelling verzendt. U kunt de gegevens van uw bestelling ook archiveren door (1) de AV te downloaden en de samengevatte gegevens op de laatste pagina van het bestelproces in de internetwinkel op te slaan met behulp van de functies van uw browser of (2) te wachten op de automatische orderbevestiging en de automatische contractbevestiging, die wij u ook per e-mail zullen sturen naar het e-mailadres dat u hebt opgegeven nadat u uw bestelling hebt voltooid. Het is niet mogelijk om de tekst van het contract afzonderlijk op te vragen.
  11. Overeenkomsten betreffende producten die op www.lanomeubelen.nl aangeboden worden, kunnen uitsluitend in het Nederlands gesloten worden.
  12. Bestellingen kunnen 24 uur per dag, 7 dagen per week in de winkel worden geplaatst. Bestellingen die op zaterdag, zon- of feestdagen worden geplaatst, worden de volgende werkdag verwerkt.

 

VII. Betaling

 

    1. De Prijzen van de producten worden weergegeven in euro en zijn inclusief alle belastingen en heffingen.( waaronder de BTW). Ze zijn gewaarborgd tot de publicatie van de nieuwe catalogus.
    2. U kunt de betaling op de volgende manieren voldoen:

a) PayPal.

b) Klarna.

c) Stripe (Apple Pay, Google Pay, Sepa, ideal, Giropay, creditcard/debetkaart).

  1. Als u met een door PayPal aangeboden betaalmethode betaalt, wordt de betaling verwerkt door de betalingsdienstaanbieder PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A., 22-24 Boulevard Royal, L-2449 Luxemburg.
  2. Bij betaling via een door Klarna aangeboden betaalmethode wordt de verwerking van de betaling uitgevoerd via de betaaldienstverlener Klarna Bank AB (publ). Sveavägen 46, 111 34 Stockholm.
  3. Bij betaling via een door Stripe aangeboden betaalmethode wordt de betaling verwerkt door de betalingsdienstaanbieder Stripe Payments Europe, Ltd, 1 Grand Canal Street Lower, Grand Canal Dock, Dublin.
  4. Houd er alstublieft rekening mee dat wij alleen betalingen van rekeningen de Europese Unie (EU) accepteren. In geen enkel geval dragen wij de kosten van een geldtransactie.
  5. De ondernemer behoudt zich het recht voor om facturen aan klanten uitsluitend in elektronische vorm aan (momenteel via e-mail) te sturen.

 

VIII. Levering

 

  1. Het type transport, de termijn en de kosten worden op de bestelling vermeld afhankelijk van de plaats van levering, de aard van de bestelde Producten en de aard van de prestatie waarvoor de Klant heeft gekozen.
  2. Als plaats van levering geldt het adres dat de consument aan de ondernemer kenbaar heeft gemaakt.
  3. De door LANOMEUBELEN opgegeven levertijden zijn indicatief.
  4. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk 30 dagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten.
  5. Na ontbinding conform het vorige lid zal de ondernemer het bedrag dat de consument betaald heeft onverwijld terugbetalen.
  6. Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust bij de ondernemer tot het moment van bezorging aan de consument of een vooraf aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.
  7. De geleverde producten blijven tot de volledige betaling van de aankoopprijs het eigendom van LANOMEUBELEN.

 

IX. Herroepingsrecht

 

    1. U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn is veertien dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het laatste goed fysiek in bezit krijgt.
    2. Voor alle inkopen bij www.lanomeubelen.nl garanderen wij u naast het wettelijke herroepingsrecht een aanvullend vrijwillig teruggaverecht van in totaal 60 dagen na ontvangst van de goederen.
    3. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons (Email: info@lanomeubelen.nl ) via een ondubbelzinnige verklaring op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht.
    4. Hierbij wens(en) ik/wij (*) de aankoop van de volgende goederen ongedaan te maken (*):

- Besteld op (*) / Ontvangen op (*) _____

- Naam van de klant(en) _____

- Adres van de klant(en) _____

- Datum _____

(*) Doorhalen wat niet van toepassing is

  1. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.
  2. Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
  3. U dient de goederen onmiddellijk en in ieder geval ten laatste binnen veertien dagen vanaf de dag waarop u ons in kennis hebt gesteld van de herroeping van deze overeenkomst, aan ons (LANO MEBLE, Cezary Siwik, Tyble 43C, 98-420 Sokolniki/Polen) terug te sturen of te overhandigen. De termijn wordt in acht genomen, indien u de goederen vóór afloop van de termijn van veertien dagen verstuurt. In dit geval bent u verplicht om de kosten van retourzending op uw rekening te nemen.
  4. U hoeft alleen te betalen voor de waardevermindering van de goederen, indien deze waardevermindering is te herleiden op een ter controle van de aard, de eigenschappen en de werking van de goederen niet noodzakelijk hanteren ervan.

 

X. Uitsluiting herroepingsrecht

 

    1. De ondernemer kan de navolgende producten en diensten uitsluiten van het herroepingsrecht, maar alleen als de ondernemer dit duidelijk bij het aanbod, althans tijdig voor het sluiten van de overeenkomst, heeft vermeld:

a) Volgens specificaties van de consument vervaardigde producten, die niet geprefabriceerd zijn en die worden vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn;

b) Verzegelde producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling na levering is verbroken;

Retourzendingen zijn uitgesloten voor:Afgewerkte producten die zijn gemaakt volgens de individuele bestelling van de koper (bijv. continentale bedden, matrassen met niet-standaard afmetingen). Standaard matrasmaten zijn: 80x200, 90x200, 100x200, 120x200, 140x200, 160x200, 180x200.);Producten die geleverd worden in een verzegelde verpakking die na opening om gezondheids- of hygiënische redenen niet geretourneerd kan worden (bijv. matrassen die uit de originele verpakking gehaald zijn).

 

XI. Klachtenregeling/ Nakoming overeenkomst en extra garantie

 

  1. De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
  2. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer. E-mail : info@lanomeubelen.nl.
  3. De ondernemer staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. Indien overeengekomen staat de ondernemer er tevens voor in dat het product geschikt is voor ander dan normaal gebruik.
  4. Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
  5. Een door de ondernemer, diens toeleverancier, fabrikant of importeur verstrekte extra garantie beperkt nimmer de wettelijke rechten en vorderingen die de consument op grond van de overeenkomst tegenover de ondernemer kan doen gelden indien de ondernemer is tekortgeschoten in de nakoming van zijn deel van de overeenkomst.
  6. Onder extra garantie wordt verstaan iedere verbintenis van de ondernemer, diens toeleverancier, importeur of producent waarin deze aan de consument bepaalde rechten of vorderingen toekent die verder gaan dan waartoe deze wettelijk verplicht is in geval hij is tekortgeschoten in de nakoming van zijn deel van de overeenkomst.

 

XII. Geschillenbeslechting voor consumenten en meer informatie

 

  1. In overeenstemming met artikel 14 paragraaf 1-2 verordening van het Europees Parlement en de Raad (EU) nr 524/2013 van 21 mei 2013, zijn we vastbesloten om informatie te plaatsen over het ODR-platform.
  2. Platform ODR (Online Dispute Resolution) werd opgericht om onafhankelijke, niet-gerechtelijke beslechting van geschillen tussen consumenten en ondernemers via het internet te vergemakkelijken.
  3. Deze geschillen hebben betrekking op contractuele verplichtingen die voortvloeien uit online verkopen of servicecontracten tussen consumenten uit de Europese Unie en ondernemers en hun bedrijven dat binnen Europese Unie zijn gevestigd.
  4. Consumenten die willen profiteren van de mogelijkheid van een minnelijke regeling van geschillen met betrekking tot online winkelen, kunnen hun klacht indienen bijvoorbeeld via Internet platform ODR van de EU: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  5. We willen ook graag informatie doorgeven dat LANOMEUBELEN behout zich het recht van de weigering om te profiteren van de oplossing van het geschil dankzij bemiddeling die door ODR-platform gemeld wordt.
  6. De mogelijkheid om klachten in te dienen via het ODR-platform vervalt op 20 maart 2025 en het platform zelf wordt op 20 juli 2025 afgeschaft.

 

XIII. Beoordelingen in de online shop

 

  1. De klant van de online shop heeft de mogelijkheid om vrijwillig en gratis een beoordeling te geven van de aankopen die hij in de online shop heeft gedaan. Het onderwerp van de beoordeling kan ook de beoordeling, de foto of de recensie van het in de online shop gekochte product zijn.
  2. Na de aankopen in de online shop stuurt de verkoper de gegevens die nodig zijn voor het maken van een e-mailuitnodiging naar het bedrijf dat het enquêteproces beheert. Het verzenden van enquêtes en het verzamelen van beoordelingen in de formulieren wordt volledig uitgevoerd door TrustMate SA met haar statutaire zetel te Bartoszowicka 3, 51-641 Wrocław. TrustMate SA stuurt de klant een e-mail met het verzoek om een beoordeling in te dienen en een link naar een online formulier om dit mogelijk te maken - op het online formulier kunt u reageren op vragen van de verkoper over de aankopen, deze beoordelen, uw eigen beschrijving van de beoordeling toevoegen en een foto van het gekochte product bijvoegen. Als er geen beoordeling wordt ingediend na ontvangst van de eerste uitnodiging, kan TrustMate de uitnodiging opnieuw versturen.
  3. Een beoordeling kan alleen worden ingediend door een klant die aankopen heeft gedaan in de online shop van de verkoper.
  4. De door de klant ingediende beoordelingen worden door de verkoper in de online shop en op het TrustMate.io profiel gepubliceerd.
  5. Het geven van een beoordeling mag door de klant niet worden gebruikt voor onwettige handelingen, in het bijzonder voor handelingen die oneerlijke concurrentie tegen de verkoper vormen of inbreuk maken op de persoonlijke rechten, intellectuele eigendomsrechten of andere rechten van de verkoper of derden.
  6. Een beoordeling kan alleen worden ingediend voor producten die daadwerkelijk in de online winkel van de verkoper zijn gekocht. Het is verboden om fictieve/schijnbare koopcontracten af te sluiten om een beoordeling te kunnen geven. De auteur van de beoordeling mag ook niet de verkoper zelf of zijn werknemers zijn, ongeacht het soort dienstverband.
  7. De ingediende beoordeling kan te allen tijde door de auteur worden verwijderd.

 

XIV. DSA

 

    1. Het is de Klant verboden om illegale inhoud aan te bieden. Het aanspreekpunt van de verkoper voor directe communicatie in het kader van Verordening 2022/2065 betreffende de interne markt voor digitale diensten en wijzigingen van Richtlijn 2000/31/EG (wet inzake digitale diensten, eng. DSA) is: info@lanomeubelen.nl. Communicatie kan in het Nederlands of Engels.
    2. We hebben een meldings- en klachtenprocedure opgezet voor de beoordeling van mogelijk illegale inhoud. Als u het niet eens bent met onze beslissing, heeft u verschillende rechtsmiddelen tot uw beschikking.

XV. Slotbepalingen

 

      1. LANOMEUBELEN is eigenaar van alle intellectuele eigendomsrechten op de producten, en meer in het algemeen op de merken, illustraties, afbeeldingen en logo’s die op de artikelen, de accessoires of verpakkingen worden weergegeven. Deze blijven het exclusieve eigendom van LANOMEUBELEN met uitzondering van de rechten van haar partners en/of leveranciers op hun producten merken en logo’s die op de Site worden weergegeven.
      2. Op alle rechten, verplichtingen, aanbiedingen, bestellingen en overeenkomsten waarop deze Voorwaarden van toepassing zijn, alsmede op deze Voorwaarden, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.
      3. Alle geschillen tussen partijen zullen bij uitsluiting worden voorgelegd aan de daartoe bevoegde rechter in Nederland.
      4. Het VN-verdrag (CISG) evenals eventuele andere internationale overeenkomsten, ook na hun overname in het Nederlandse recht, gelden niet. Dat betekent ook dat de klant die in één van de EU-landen of in Zwitserland verblijft de verleende bescherming die voortgaat uit dwingende voorschriften van het recht van dat land niet ontnomen wordt.
      5. Wijzigingen in deze voorwaarden zijn slechts van kracht nadat deze op daartoe geëigende wijze zijn gepubliceerd, met dien verstande, dat bij toepasselijke wijzigingen gedurende de looptijd van een aanbod de voor de consument meest gunstige bepaling zal prevaleren.

26.03.2025r.

Alles weergeven
Minder weergeven
Naar boven
Winkel is in weergavemodus
Volledige versie van de website
Sklep internetowy Shoper.pl